maandag 26 augustus 2013

Schaap suusje 2

Na lang ploeteren heb ik mijn eerste schaap suusje gemaakt.Vooral het haken met phil douce is een ramp maar het is gelukt. Maar omdat het eerste schaapje gaat verhuizen en ik zelf ook graag een schaap suusje op de plank wou moest ik er weer aan geloven en er een 2e achteraan maken. Bij deze was ik eerst maar begonnen met het lijf en de kop zodat ik het moeilijkste had gehad. De rest ging vrij vlot. Omdat ik echt een meisje wou maken heb ik er een mooie bloem in gemaakt, en leuke roze tinten gebruikt. Al met al ben ik best trots op het resultaat, heb er wel meer als een week over gedaan hihi omdat het super druk was op het werk.

Hoop dat jullie haar net zo mooi vinden als ik haar vind.


5 opmerkingen:

  1. Wow, wat zijn de schaapjes mooi geworden.
    Jouw frustratie met Phildar douce ken ik. Je kunt met dat garen de steken niet goed zien.
    Knap dat je hebt doorgezet en het resultaat mag er zijn.

    Groetjes. Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankjewel :) het is inderdaad echt een verschrikkelijk garen, maar het heeft ook wel weer het voordeel dat het niet opvalt als je een beetje smokkelt hihi.

      Verwijderen
  2. Hoi, wat een mooi blog heb jij! Ben meteen volger bij je geworden.
    Liefs xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoiii dankjewel en wat leuk dat je me wil volgen

      Verwijderen
    2. moet ik je ook ergens accepteren of iets dergelijks? zie je er nog niet tussen staan hihi. dit is allemaal nog een beetje nieuw voor me

      Verwijderen