zondag 15 september 2013

Kort weekend

Het is al weer eventjes stil na mijn fanatieke start. Ontzettend druk met werk en verjaardagen. Maar uiteraard heb ik niet stil gezeten wat haken betreft. Heb 2 leuke werkjes liggen die alleen nog in elkaar gezet moeten worden. Alleen dat in elkaar zetten blijft altijd zo lang liggen hihi, Ook doe ik via een facebook groep mee aan een Haakswap. Leek me super leuk om te doen maar dat is ook een reden waardoor het andere nog niet in elkaar zit. Hoop 1 deze dagen het eindresultaat aan jullie te mogen laten zien. Maar tot die tijd moeten jullie het doen met het bakje met onderdelen hihi. 
                                                                                                                               


Helaas is het weekend weer omgevlogen ondanks het slechte weer hier in het noorden.
Fijne avond nog allemaal

2 opmerkingen:

  1. De teckels zien wel al leuk uit in je afmaakbak. dat worden leukerds zo te zien.
    Ben benieuwd wat je maakt met je swap.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankjewel :) ga nu beginnen met in elkaar zetten hihi maar daar zie ik altijd het meest tegen op. Het was heel lastig een geschikt ontwerp te vinden voor de swap maar heb er 1 gevonden hihi pas na 4 oktober kan ik mijn pakketje laten zien

      Verwijderen